poniedziałek, 19 października 2020

Żelek - mega fajny kurdupelek


CZEŚĆ  , jestem ŻELEK - mega kurdupelek .
MEGA pozytywny psiak , do ludzi kochany , uległy , wielki duszą / bo ciało mam kurdupelka ok. 8 kg / przylepą do człowieka .

Główną moją wadą to że ja jestem , taki zwykły wyglądem czarno brązowy kundelek , któremu trudno się będzie przebić wśród tysięcy psów szukających domów ,
ale liczę na CUD ze mnie ktoś wypatrzy - mam SUPER charakter - jestem pełen pozytywnej energii i nastawienia do ludzi - kocham ludzi, jestem przyjacielski , uległy, uwielbiam spacery, głaskanie oraz być w towarzystwie ludzi .

Jak to takie kurdupelki lubię sobie poszczekać z radości ze idę na spacer , z radości ze widzę kogoś znajomego  i  ....  oczywiście poszczekać na inne psy zwłaszcze  te,  które są większe ode mnie  .


Obecnie przebywam w przytulisku , gdzie odwiedzają mnie wolontariusze w wolnym czasie i dzięki nim mam chwile spacerów, zabawy , nauczyli mnie chodzić na smyczy.
Jednak bardzo zlę znoszę pobyt zamykany w kojcu za kratami , piszczę i szczekam z rozpaczy zostawiany sam , bo ja kocham ludzi ...

Nadaje sie do mieszkania z dziećmi w wieku szkolnym / do kilku- letnich dzieci nie był sprawdzony i szukamy mu domu z dziećmi powyzęj 6  lat /

Na pewno będzie bardzo oddanym i wiernym psim przyjacielem, jeśli ktoś da mu szansę na nowy dom to odwdzięczy się miłością i i wniesie wiele radości do życia nowego właściciela.

Możliwe ze nie mieszkał nigdy w domu więc trzeba będzie nauczyć go zachowywania czystości czy zostawania samemu - zapewnić zabawki , gryzaki .
Pies szuka nowego życia jako domownik przy rodzinie pełnym pyskiem , a nie żadne kojce, czy trzymanie w budzie na podwórku !



Jeżeli chodzi o kontakt z innymi psami - dogaduje sie bez problemu z przyjacielskimi suczkami , z innymi samcami pozytywnie nastawionymi też nie powinno być problemu , ale to zależy także od innego samca  , większe samce obszczekuje  i trochę do nich podskakuje za bardzo nie zdając sobie sprawy ze  mogą mu szybko krzyde zrobić  jak je wkurzy  .  

Na koty nie sprawdzony / nie wygląda na zabójcę kotów , ale nie jest sprawdzony/
 
ŻELEK to młody pisak , oceniony jest orientacyjnie na około max 2 lata . żeby bielutkie  / pyska ma trochę siwy , ale często to urok czarnych psów mimo ze są młode  /
Jest nieduży , waży ok . 7/8  kg , sięga w kręgosłupie do połowy łydki dorosłej osoby. 
Na zdjeciach wychodzi większy niż w rzeczywistości . 
Zaszczepiony, odrobaczony,wykastrowany .


Przebywa - Szydłowiec k. Radomia , ale szuka fajnego domu nie tylko w tej okolicy, gdzie dobre adopcje to rzadkość.

Więcej informacji o psie i adopcji -->
/jak nie odbieram to prosze o sms że w sprawie ŻELKA - oddzwonię w wolnej chwili / :

Kamila 604 322 515
psy.szydlowiec@gmail.com


ADOPCJA poprzedzona jest rozmową, wizytą przedadopcyjną wolontariusza z okolic oraz podpisaniem umowy adopcyjnej.

Istnieje możliwość pomocy w transporcie - za zwrot kosztów paliwa - gdyby znalazł się odpowiedzialny opiekun dla psa
 

 

 

GALERIA ZDJĘĆ
/po kliknięciu na zdjęcie otwiera się ono w większym rozmiarze/:

album ze zdjęciami  Żelka w google -->>   https://photos.app.goo.gl/JtucH8DWWPr4y13MA

 





















STERYLIZACJA TO JEDYNA METODA ZAPOBIEGANIA niechcianym miotom 

i tym samym tragedii 90 % psów co stają się potem BEZDOMNE !!


==================


pozostałe SZYDŁOWIAKI - psiaki z Szydłowca DO ADOPCJI ---->>
http://bezdomneszydlowiec.blogspot.com/p/psy-do-adopcji.html


JAK MOŻESZ POMÓC IM POMAGAĆ ----->>
http://bezdomneszydlowiec.blogspot.com/p/jak-mozesz-pomoc.html

  

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz