niedziela, 3 października 2021

FRYTEK - kochany kurdupelek

 


CZEŚĆ  , jestem  FRYTEK  - mega kurdupelek . 
 
FRYTEK  to MEGA pozytywny psiak , prze-kochany ,  mega przyjacielski do ludzi , uległy ,  mega przylepa,  8 kg psiego przyjaciela.
 
mam SUPER charakter - jestem pełen pozytywnej energii i nastawienia do ludzi - kocham ludzi, jestem przyjacielski , uległy, uwielbiam spacery, głaskanie oraz być w towarzystwie ludzi .
NA ZDJĘCIACH wychodzę na dość poważnego jegomościa,  ale tak na prawdę to wesoły , pozytywny ze mnie psiak.

Obecnie przebywam w przytulisku , gdzie odwiedzają mnie wolontariusze w wolnym czasie i dzięki nim mam chwile spacerów, zabawy , nauczyli mnie chodzić na smyczy.
Jednak bardzo źle znoszę pobyt zamykany w kojcu za kratami zostawiany sam , bo ja kocham ludzi.

Nadaje sie do mieszkania z dziećmi w wieku szkolnym / do kilku- letnich dzieci nie był sprawdzony i szukamy mu domu z dziećmi powyzęj 6  lat /

Na pewno będzie bardzo oddanym i wiernym psim przyjacielem, jeśli ktoś da mu szansę na nowy dom to odwdzięczy się miłością i i wniesie wiele radości do życia nowego właściciela.

Możliwe ze nie mieszkał nigdy w domu więc trzeba będzie nauczyć go zachowywania czystości czy zostawania samemu - zapewnić zabawki , gryzaki .
Pies szuka nowego życia jako domownik przy rodzinie pełnym pyskiem , a nie żadne kojce, czy trzymanie w budzie na podwórku !
Pies umie przeciskać się przez szerzej rozstawione pręty w ogrodzeniu . 

 
INNE PSY  :
Najlepiej dom bez samca , lub z uległą  suczką.
 
suczki  -  dogaduje sie bez problemu z przyjacielskimi suczkami , 
samce -   z innymi samcami  różnie , jedne lubi , inne nie , wiec musiałby być wcześniej zapoznany z innym samcem ,


Na koty nie sprawdzony / nie wygląda na zabójcę kotów , ale nie jest sprawdzony/
 
FRYTEK  to młody pisak , oceniony jest orientacyjnie  - ze urodził sie koło  lipca 2020 , więc ma około 1,5 roku , zęby bielutkie.


Jest nieduży , waży ok 8 / 9  kg , sięga w kręgosłupie do połowy łydki dorosłej osoby , bez problemu można go wziąć  "pod pachę " .
Na zdjęciach wychodzi większy niż w rzeczywistości . 
Zaszczepiony, odrobaczony,wykastrowany .


Przebywa - Szydłowiec k. Radomia , ale szuka fajnego domu nie tylko w tej okolicy, gdzie dobre adopcje to rzadkość.

Więcej informacji o psie i adopcji -->

Kamila 604 322 515
/jak nie odbieram to prosze o sms że w sprawie  FRYTKA - oddzwonię w wolnej chwili /

psy.szydlowiec@gmail.com


ADOPCJA poprzedzona jest rozmową, wizytą przedadopcyjną wolontariusza z okolic oraz podpisaniem umowy adopcyjnej.

Istnieje możliwość pomocy w transporcie - za zwrot kosztów paliwa - gdyby znalazł się odpowiedzialny opiekun dla psa
 

 

 

GALERIA ZDJĘĆ
/po kliknięciu na zdjęcie otwiera się ono w większym rozmiarze/:

album ze zdjęciami  FRYTKA  w google -->> 

https://photos.app.goo.gl/rqb8Z5aXg674qYyb9

 

 



















 

 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz