poniedziałek, 19 października 2020

Żelek - mega fajny kurdupelek


CZEŚĆ  , jestem ŻELEK - mega kurdupelek .
MEGA pozytywny psiak , do ludzi kochany , uległy , wielki duszą / bo ciało mam kurdupelka ok. 8 kg / przylepą do człowieka .

Główną moją wadą to że ja jestem , taki zwykły wyglądem czarno brązowy kundelek , któremu trudno się będzie przebić wśród tysięcy psów szukających domów ,
ale liczę na CUD ze mnie ktoś wypatrzy - mam SUPER charakter - jestem pełen pozytywnej energii i nastawienia do ludzi - kocham ludzi, jestem przyjacielski , uległy, uwielbiam spacery, głaskanie oraz być w towarzystwie ludzi .

Jak to takie kurdupelki lubię sobie poszczekać z radości ze idę na spacer , z radości ze widzę kogoś znajomego  i  ....  oczywiście poszczekać na inne psy zwłaszcze  te,  które są większe ode mnie  .


Obecnie przebywam w przytulisku , gdzie odwiedzają mnie wolontariusze w wolnym czasie i dzięki nim mam chwile spacerów, zabawy , nauczyli mnie chodzić na smyczy.
Jednak bardzo zlę znoszę pobyt zamykany w kojcu za kratami , piszczę i szczekam z rozpaczy zostawiany sam , bo ja kocham ludzi ...

Nadaje sie do mieszkania z dziećmi w wieku szkolnym / do kilku- letnich dzieci nie był sprawdzony i szukamy mu domu z dziećmi powyzęj 6  lat /

Na pewno będzie bardzo oddanym i wiernym psim przyjacielem, jeśli ktoś da mu szansę na nowy dom to odwdzięczy się miłością i i wniesie wiele radości do życia nowego właściciela.

Możliwe ze nie mieszkał nigdy w domu więc trzeba będzie nauczyć go zachowywania czystości czy zostawania samemu - zapewnić zabawki , gryzaki .
Pies szuka nowego życia jako domownik przy rodzinie pełnym pyskiem , a nie żadne kojce, czy trzymanie w budzie na podwórku !



Jeżeli chodzi o kontakt z innymi psami - dogaduje sie bez problemu z przyjacielskimi suczkami , z innymi samcami pozytywnie nastawionymi też nie powinno być problemu , ale to zależy także od innego samca  , większe samce obszczekuje  i trochę do nich podskakuje za bardzo nie zdając sobie sprawy ze  mogą mu szybko krzyde zrobić  jak je wkurzy  .  

Na koty nie sprawdzony / nie wygląda na zabójcę kotów , ale nie jest sprawdzony/
 
ŻELEK to młody pisak , oceniony jest orientacyjnie na około max 2 lata . żeby bielutkie  / pyska ma trochę siwy , ale często to urok czarnych psów mimo ze są młode  /
Jest nieduży , waży ok . 7/8  kg , sięga w kręgosłupie do połowy łydki dorosłej osoby. 
Na zdjeciach wychodzi większy niż w rzeczywistości . 
Zaszczepiony, odrobaczony,wykastrowany .


Przebywa - Szydłowiec k. Radomia , ale szuka fajnego domu nie tylko w tej okolicy, gdzie dobre adopcje to rzadkość.

Więcej informacji o psie i adopcji -->
/jak nie odbieram to prosze o sms że w sprawie ŻELKA - oddzwonię w wolnej chwili / :

Kamila 604 322 515
psy.szydlowiec@gmail.com


ADOPCJA poprzedzona jest rozmową, wizytą przedadopcyjną wolontariusza z okolic oraz podpisaniem umowy adopcyjnej.

Istnieje możliwość pomocy w transporcie - za zwrot kosztów paliwa - gdyby znalazł się odpowiedzialny opiekun dla psa
 

 

 

GALERIA ZDJĘĆ
/po kliknięciu na zdjęcie otwiera się ono w większym rozmiarze/:

album ze zdjęciami  Żelka w google -->>   https://photos.app.goo.gl/JtucH8DWWPr4y13MA

 








piątek, 16 października 2020

HACZI - 26 kg psiego przyjaciela

 

 



Cześć, Jestem  HACZI - mega pozytywny, mega przyjacielski pies,   średniej wielkości   /  ok. 26 kg  / 

Idealny kumpel do spacerów , zabaw a także przytulanek .

Lubisz radosne, aktywne psy ?
Lubisz dłuższe spacery , masz czas wyspacerować , wyładować energię psa ?

To HACZI  poleca się do adopcji .

SUPER PIES ,   o fajnym oryginalnym zółto - beżowym umaszczeniu ,   i równie fajnym  charakterze -  
jest pełen POZYTYWNEJ  energii i nastawienia do ludzi - kocha ludzi, jest przyjacielski , uległy, uwielbia spacery, głaskanie oraz być w towarzystwie ludzi   oraz    UWIELBIA taplać się w wodzie .

Obecnie przebywa w przytulisku, gdzie odwiedzają go wolontariusze w wolnym czasie i dzięki nim ma chwile spacerów, zabawy , nauczyli go chodzić na smyczy.


NIE NADAJE SIE DO ŻADNEGO STRÓŻOWANIA na podwórku .    
to ma być pies mieszkający wśród ludzi a nie darmowy dzwonek pod bramą !  czy aby siedział w kojcu  !
Zresztą on to taki pacyfista co zaliże i wskoczy na kolana  .
i zaraz ucieknie  nie pilnowany  i zostawiony samopas na dłuższy czas  ,   bo umie wspinać się na siatki  


Pies szuka nowego życia jako domownik przy rodzinie pełnym pyskiem ,


Nadaje sie do mieszkania z dziećmi w wieku szkolnym
/ do kilku- letnich dzieci nie był sprawdzony i szukamy mu domu z dziećmi powyzęj 7 lat /

Możliwe ze nie mieszkał nigdy w domu więc trzeba będzie nauczyć go zachowywania czystości czy zostawania samemu - zapewnić zabawki , gryzaki .



Jeżeli chodzi o kontakt z innymi psami - dogada sie z przyjacielskimi suczkami , z innymi samcami jest różnie / jedne lubi , inne nie / wiec do mieszkania z innymi samcami aktualnie nie nadaje się .

Na koty nie sprawdzony / nie wygląda na zabójcę kotów , ale nie jest sprawdzony/
 
HACZI to młody pisak , oceniony jest orientacyjnie na około max 2 / 3  lata .
Jest ŚREDNIEJ wielkości , waży ok . 26 kg , sięga w kręgosłupie na wysokość  kolana dorosłej osoby.
Zaszczepiony, odrobaczony,wykastrowany .


Przebywa - Szydłowiec k. Radomia , ale szuka fajnego domu nie tylko w tej okolicy, gdzie dobre adopcje to rzadkość.

fajnie by było aby te psy znajdywały tu pomoc w Szydłowcu , ale jest jak jest i mało co się zmienia , oprócz kolejnych rozmnażanych i potem porzucanych tak jak ON :(


Więcej informacji o psie i adopcji -->
/jak nie odbieram to prosze o sms że w sprawie  HACZIego - oddzwonię w wolnej chwili / :

Kamila 604 322 515
psy.szydlowiec@gmail.com


ADOPCJA poprzedzona jest rozmową, wizytą przedadopcyjną wolontariusza z okolic oraz podpisaniem umowy adopcyjnej.

Istnieje możliwość pomocy w transporcie - za zwrot kosztów paliwa - gdyby znalazł się odpowiedzialny opiekun dla psa




GALERIA ZDJĘĆ
/po kliknięciu na zdjęcie otwiera się ono w większym rozmiarze/:


album ze zdjęciami w google  ---->>   https://photos.app.goo.gl/R3Yi4rJY6gK6YjpB6








środa, 14 października 2020

DEJLI - fajny psiak . czy go ktoś doceni ?




Mam na imię Dejli
Takie imię dali mi opiekunowie z miejsca gdzie trafiłem znaleziony jak błkałaem się na obrzeżach Szydłowca . A trafiłem za kraty, gdzie czekam na nowy, dobry dom.

Wszyscy tutaj uważają mnie za bardzo fajnego, przyjacielskiego do ludzi psiaka. Uwielbiam ludzi i kontakt z nimi. Czekam na nich żeby wyjść na spacer i poczuć namiastkę posiadania swojego człowieka.

Dejli to starszy pies  . Ma ok 8,9 lat, wzrost - sięga w kręgosłupie ponad połowę łydki dorosłej osoby , waży  17 kg . 

Umaszczenie jak wielu kundelków, beżowy, troszkę czarnego nic specjalnego takie pospolite psy mają najgorzej, giną w morzu porzucanych psów.

Przeszłość nie oszczędzała Dejlego, zęby ma mocno zniszczone, starte.
 

Chętnie wychodzi na spacery  , jest radosny .
Te dłuższe nie sprawiają mu większego kłopotu, ale do biegania raczej nie będzie skłonny.

Psiak na spacerze szuka kontaktu z człowiekiem, cieszy się, skacze, lubi głaskanie. Ładnie chodzi na smyczy, nie ciągnie, jest spokojny.

Będzie wspaniałym przyjacielem dla wszystkich, którzy szukają spokojnego psa. Na pewno odwdzięczy się miłością I wprowadzi radość do domu, w którym zamieszka. 

tylko czy ktoś da mu szansę  ? 
niestety realia  odnośnie adopcji  psów   takich jak on  - kundelków  i  mających te ok. 8 lat  - nie napawają optymizmem . 

Stosunek do innych psów - zależy od psa. Jedne toleruje inne nie.


Dejli jest wykastrowany , zaszczepiony .

Obecnie przebywa niedaleko Szydłowca k. Radomia , ale domu szuka nie tylko w tych okolicach i dlatego ma ogłoszenia na inne miasta, gdyż tu u nas nie doczeka się raczej odpowiedzialnych opiekunów .

Więcej informacji o psie i adopcji -->

/jak nie odbieram to proszę o sms, “w sprawie Dejli” - oddzwonię w wolnej chwili / :
Kamila 604 322 515
psy.szydlowiec@gmail.com



ADOPCJA poprzedzona jest rozmową, wizytą przedadopcyjną wolontariusza z okolic oraz podpisaniem umowy adopcyjnej.

Istnieje możliwość pomocy w transporcie - za zwrot kosztów paliwa - gdyby znalazł się odpowiedzialny opiekun dla psa.

 

 

GALERIA ZDJĘĆ
/po kliknięciu na zdjęcie otwiera się ono w większym rozmiarze/:


album ze zdjęciami w google -->>    https://photos.app.goo.gl/y2GB28qDB1nnqsM8A

 

 







niedziela, 11 października 2020

PIKOLO - nieduży przyjacielski

 


 

PIKOLO   to super przyjacielski do ludzi , psi kompan do spacerów , zabaw.

To młody , nieduży / ok. 15 kg  /  energiczny pies  ,  o super rudo- brązowym umaszczeniu .

Jest pełen pozytywnej energii i nastawienia do ludzi - kocha ludzi, jest przyjacielski , uległy, uwielbia spacery, głaskanie oraz być w towarzystwie ludzi .

Nadaje sie do mieszkania z dziećmi w wieku szkolnym
/ do kilku- letnich dzieci nie był sprawdzony i szukamy mu domu z dziećmi powyzęj 7 lat , a psiak lubi bawić się , skakać z radości , wiec trzeba miec i czas dla niego takze na spacery  a i dla małych dzieci może być za bardzo energiczny /

Możliwe ze nie mieszkał nigdy w domu więc trzeba będzie nauczyć go zachowywania czystości czy zostawania samemu - zapewnić zabawki , gryzaki .

Pies szuka nowego życia jako domownik przy rodzinie pełnym pyskiem.

NIE NADAJE SIE DO ŻADNEGO PILNOWANIA I STRÓŻOWANIA na podwórku .
to ma być pies mieszkający wśród ludzi a nie darmowy dzwonek pod bramą !!
Zresztą on to taki pacyfista co zaliże i wskoczy na kolana .



Jeżeli chodzi o kontakt z innymi psami - dogada sie z przyjacielskimi suczkami , z innymi samcami jest różnie / jedne lubi , innych nie cierpi  / wiec do mieszkania z innymi samcami aktualnie nie nadaje się .

Na koty nie sprawdzony / nie wygląda na zabójcę kotów , ale nie jest sprawdzony/

PIKOLO  to młody pisak , oceniony jest orientacyjnie na około max 2 lata .

Nie jest duży , waży ok . 15 kg , sięga w kręgosłupie trochę ponad połowę łydki dorosłej osoby .
Zaszczepiony, odrobaczony,wykastrowany .


Przebywa - Szydłowiec k. Radomia , ale szuka fajnego domu nie tylko w tej okolicy, gdzie dobre adopcje to rzadkość.

fajnie by było aby te psy znajdywały tu pomoc w Szydłowcu , ale jest jak jest i mało co się zmienia , oprócz kolejnych rozmnażanych i potem porzucanych tak jak ON :(


Więcej informacji o psie i adopcji -->
/jak nie odbieram to prosze o sms że w sprawie  PIKOLO - oddzwonię w wolnej chwili / :

Kamila 604 322 515
psy.szydlowiec@gmail.com


ADOPCJA poprzedzona jest rozmową, wizytą przedadopcyjną wolontariusza z okolic oraz podpisaniem umowy adopcyjnej.

Istnieje możliwość pomocy w transporcie - za zwrot kosztów paliwa - gdyby znalazł się odpowiedzialny opiekun dla psa

 

 GALERIA ZDJĘĆ
/po kliknięciu na zdjęcie otwiera się ono w większym rozmiarze/:

album ze zdjeciami  PIKOLO w google -->>  https://photos.app.goo.gl/WJ5qrwkUPEgM4y2M7

 




czwartek, 8 października 2020

TOBI - kochany uroczy pies

aktualny opis  Tobiego  - styczen 2021

 

Cześć jestem  TOBI .

Jetem młodziutkim , ślicznym , przyjacielskim,  uległym, trochę nieśmiałym psiakiem .

Szukam fajnych opiekunów którzy dadzą mi miejsce u siebie w domu , chwilę czasu na zaaklimatyzowanie się w nowym miejscu, mieszkają w spokojnej okolicy.

Obecnie przebywam w hoteliku dla psów koło Krakowa , skad trafiłem z przytuliska w Szydłowcu . Byłem znaleziony pod lasem, bałem sie wychodzić z budy, bałem się ludzi,  ktoś mnie kiedyś źle traktował .
Na szczęscie dzięki wolontariuszom przekonałem się ludzi są jednak dobrzy, nauczyłem się chodzić na smyczy , polubiłem ludzi i stałem się odważniejszym psiakiem .


Teraz dostałem dalszą szansę - jestem w hoteliku , poznałem co to domowe warunki .

I ponoć sprawuje się całkiem dobrze.

Tobi to super pies, uległy , bez żadnej agresji .
Jest ciągle trochę nieśmiały  , ale otwarty na kontakt z człowiekiem , wpatrzony w ludzi ,
ufny .

Szukam mu opiekunów, którzy mieszkają w spokojnej okolicy  , najlepiej dom z ogrodem  lub osiedle w spokojnej okolicy, bo Tobi w ruchliwej okolicy może się   bać  samochodów ,  wielu ludzi dookoła   itp.
Pies tylko do mieszkania w domu docelowo , żadne budy !

Nadaje sie do mieszkania z dziećmi w wieku szkolnym
/ do kilku- letnich dzieci nie był sprawdzony i szukamy mu domu z dziećmi powyzęj 7 lat  /

Jeżeli chodzi o kontakt z innymi psami -Tobi
lubi inne przyjacielskie psy  i suczki.
Koty też toleruje .

Przebywa – Głogoczów koło Krakowa.

Wymagamy poznania psa osobiście wczesniej , zabrania na spacer itp.

TOBI to młodziutki psiak ,  oceniony jest orientacyjnie na  max 2 lata 
Waży ok . 15  kg , drobnej budowy  ciała , sięga w kręgosłupie tuż przed kolano dorosłej osoby.
Zaszczepiony, odrobaczony, wykastrowany .


Więcej informacji o psie i adopcji -->

/jak nie odbieram to prosze o sms że w sprawie TOBIEGO - oddzwonię w wolnej chwili / :

Kamila 604 322 515
psy.szydlowiec@gmail.com


ADOPCJA poprzedzona jest rozmową, wizytą przedadopcyjną wolontariusza z okolic oraz podpisaniem umowy adopcyjnej.

--->    TOBI I jego metamorfoza  <3  , dzięki nam wolontariuszom 

filmik  --->>   https://youtu.be/ncSLuaLXzPU



 

"historia  psa"  poniżej ,  pod zdjeciami   

 

Szukamy mu fajnych opiekunów ,   w spokojnej okolicy ,   bo Tobi to dzielny , kochany  pies .

 


 



GALERIA ZDJĘĆ
/po kliknięciu na zdjęcie otwiera się ono w większym rozmiarze/:

album ze zdjeciami TOBIego w google -->>  https://photos.app.goo.gl/BPy5g5UgBEQwAKxB8





KODI super psi kompan


Cześć, Jestem KODI - mega pozytywny, mega przyjacielski pies,  średniej wielkości .

Idealny kumpel do spacerów , zabaw a także przytulanek .

Lubisz radosne, aktywne psy ?
Lubisz dłuższe spacery , masz czas wyspacerować , wyładować energię psa ?

To KODI poleca się do adopcji .

Główną jego wadą to,  że jest takim zwykłym wyglądem czarno brązowym kundelkiem,  któremu trudno się będzie przebić wśród tysięcy psów szukających domów ,

ale liczy na CUD ze ktoś go wypatrzy .
KODI ma SUPER charakter - jest pełen pozytywnej energii i nastawienia do ludzi - kocha ludzi, jest przyjacielski , uległy, uwielbia spacery, głaskanie oraz być w towarzystwie ludzi .

Obecnie przebywa w przytulisku, gdzie odwiedzają go wolontariusze w wolnym czasie i dzięki nim ma chwile spacerów, zabawy , nauczyli go chodzić na smyczy.
Jednak bardzo zlę znosi pobyt zamykany w kojcu za kratami , piszczy z rozpaczy zostawiany sam , bo on kocha ludzi ...

KODI jest mega POZYTYWNYM , wesołym psem który jest wpatrzony w człowieka , uwielbia kontakt z człowiekiem.
Na spacerach nie odstępuje człowieka na krok , cieszy się na każdy gest , nie ma problemu w kontaktach z ludźmi . szczeka z radości , podskakuje .

Nadaje sie do mieszkania z dziećmi w wieku szkolnym
/ do kilku- letnich dzieci nie był sprawdzony i szukamy mu domu z dziećmi powyzęj 7 lat , a psiak lubi bawić się , skakać z radości , wiec trzeba miec i czas dla niego takze na spacery  a i dla małych dzieci może być za bardzo energiczny /

Możliwe ze nie mieszkał nigdy w domu więc trzeba będzie nauczyć go zachowywania czystości czy zostawania samemu - zapewnić zabawki , gryzaki .

Pies szuka nowego życia jako domownik przy rodzinie pełnym pyskiem , a nie żadne kojce, czy trzymanie w budzie na podwórku !

NIE NADAJE SIE DO ŻADNEGO PILNOWANIA I STRÓŻOWANIA na podwórku .
to ma być pies mieszkający wśród ludzi a nie darmowy dzwonek pod bramą !!
Zresztą on to taki pacyfista co zaliże i wskoczy na kolana .



Jeżeli chodzi o kontakt z innymi psami - dogada sie z przyjacielskimi suczkami , z innymi samcami jest różnie / jedne lubi , inne nie / wiec do mieszkania z innymi samcami aktualnie nie nadaje się .

Na koty nie sprawdzony / nie wygląda na zabójcę kotów , ale nie jest sprawdzony/

KODI to młody pisak , oceniony jest orientacyjnie na około max 2 lata .
Jest ŚREDNIEJ wielkości , waży ok . 18 kg , sięga w kręgosłupie tuż pod kolano dorosłej osoby.
Zaszczepiony, odrobaczony,wykastrowany .


Przebywa - Szydłowiec k. Radomia , ale szuka fajnego domu nie tylko w tej okolicy, gdzie dobre adopcje to rzadkość.

fajnie by było aby te psy znajdywały tu pomoc w Szydłowcu , ale jest jak jest i mało co się zmienia , oprócz kolejnych rozmnażanych i potem porzucanych tak jak ON :(


Więcej informacji o psie i adopcji -->
/jak nie odbieram to prosze o sms że w sprawie KODIEGO - oddzwonię w wolnej chwili / :

Kamila 604 322 515
psy.szydlowiec@gmail.com


ADOPCJA poprzedzona jest rozmową, wizytą przedadopcyjną wolontariusza z okolic oraz podpisaniem umowy adopcyjnej.

Istnieje możliwość pomocy w transporcie - za zwrot kosztów paliwa - gdyby znalazł się odpowiedzialny opiekun dla psa




GALERIA ZDJĘĆ
/po kliknięciu na zdjęcie otwiera się ono w większym rozmiarze/:


album ze zdjęciami w google -->> https://photos.app.goo.gl/Pa45XvZvvFndzwQJA












środa, 7 października 2020

ZIBI - 9 kg fajny psiak

Cześć , jestem ZIBI -    fajny, pozytywny, przyjacielski , nieduży  9  kg psiak z  krótkim ogonkiem.

Trafiłem do przytuliska w Szydłowcu  we wrześniu 2020 , z zaciśniętą tasiemką na szyi  ,  z  okolicznej wsi  gdzie się  błąkałem .
Nikt mnie nie szuka   , a ja siedzę za kratami , co ciężko znoszę, bo chcę być  blisko ludzi .

Początkowo  byłem nieśmiały,  ale szybko się ogarnąłem , dzieki wolontariuszom, którzy wychodzą ze mną na spacery .

Jaki jest ZIBI ?
NA tyle ile udało się go poznać  ,  to przyjacielski psiak ,  uległy ,  bez żadnej agresji ,    trochę początkowo nieśmiały  , ale  przy dobrym , spokojnym POZYTYWNYM  podejściu szybko przekonuje sie do  nowo poznawanych osób.

Na spacerach ładnie chodzi na smyczy , szuka kontaktu z człowiekiem.
Zdarza mu się obszczekiwać  rowerzystów ,  co trzeba mieć na uwadze . 

Nadaje sie do mieszkania z dziećmi w wieku szkolnym / do kilku- letnich dzieci nie był sprawdzony i wiec jeżeli w domu są dzieci -   to  z dziećmi powyzęj 8 lat  .

Na pewno będzie bardzo oddanym i wiernym psim przyjacielem, jeśli ktoś da mu szansę na nowy dom i dobre podejście  do poznania go w nowych warunkach  i nowych osób .
Możliwe ze nie mieszkał nigdy w domu więc trzeba będzie nauczyć go zachowywania czystości czy zostawania samemu - zapewnić zabawki , gryzaki .

Pies szuka nowego życia jako domownik przy rodzinie pełnym pyskiem , a nie żadne kojce, czy trzymanie w budzie na podwórku !


Jeżeli chodzi o kontakt z innymi psami -   nie jest sprawdzony na  100 procent ,  z sukami powinien się dogadać , z innymi samcami różnie / niektóre obszczekuje   /  .

Na koty nie sprawdzony / nie wygląda na zabójcę kotów , ale nie jest sprawdzony/

 ZIBI  to młody pisak , oceniony jest orientacyjnie na około  2/3  lata / nikt gwarancji nie da ile ma dokładnie /
Jest nieduży , waży  9 kg , sięga w kręgosłupie do połowy łydki dorosłej osoby.  SZCZUPLUTKI NA DŁUŻSZYCH ŁAPKACH  .
Zaszczepiony, odrobaczony,wykastrowany .


Przebywa - Szydłowiec k. Radomia , ale szuka fajnego domu nie tylko w tej okolicy, gdzie dobre adopcje to rzadkość.

Więcej informacji o psie i adopcji -->
/jak nie odbieram to prosze o sms że w sprawie  ZIBIego - oddzwonię w wolnej chwili / :

Kamila 604 322 515
psy.szydlowiec@gmail.com


ADOPCJA poprzedzona jest rozmową, wizytą przedadopcyjną wolontariusza z okolic oraz podpisaniem umowy adopcyjnej.

Istnieje możliwość pomocy w transporcie - za zwrot kosztów paliwa - gdyby znalazł się odpowiedzialny opiekun dla psa




GALERIA ZDJĘĆ
/po kliknięciu na zdjęcie  - otwiera się ono w większym rozmiarze/:


album ze zdjeciami w google -->>




poniedziałek, 20 kwietnia 2020

MONTE - mega przyjacielski pies



MONTE - mega przyjacielski ze mnie pies :)




Cześć , jestem Monte - niby taki zwykły wyglądem średniej wielkości kundelek , któremu trudno się bedzie przebić wśród tysięcy psów szukających domów ,

ale liczę na CUD ze mnie ktoś wypatrzy - mam SUPER charakter - jestem pełen pozytywnej energii i nastawienia do ludzi - kocham ludzi, jestem przyjacielski , uległy, uwielbiam spacery , głaskanie oraz być w towarzystwie ludzi .


Błąkałem się na wsi po Szydłowcem, zostałem potrącony przez samochód, a kierowca uciekł zostawiając mnie, leżałem na poboczu , udało się mi pomóc , żyję i mam się dobrze .

Jednak obecnie siedzę za kratami przytuliska , na szczęście odwiedzają mnie wolontariusze i dzięki nim doszedłem do siebie fizycznie i psychicznie .


Monte imię, które wybrali mu wolontariusze idealnie do niego pasuje - jest tak samo słodki jak ów deser czekoladowy.
Monte jest psem który jest wpatrzony w człowieka , uwielbia kontakt z człowiekiem.
Uwielbia być przytulany, jest pełen pozytywnej energii i nastawienia do ludzi - bo kocha ludzi , jest przyjacielski , uległy, uwielbia spacery, na których bardzo ładnie chodzi na smyczy, nie ciągnie i jest spokojny.

Uwielbia towarzystwo ludzi i lgnie do każdego kto na niego tylko spojrzy i wyrazi chęć głaskania.

Nadaje sie do mieszkania z dziećmi w wieku szkolnym / do kilku- letnich dzieci nie był sprawdzony /

Monte będzie bardzo oddanym i wiernym psim przyjacielem.

Jeśli ktoś da mu szansę na nowy dom odwdzięczy się miłością i i wniesie wiele radości do życia nowego właściciela.

Jeżeli chodzi o kontakt z innymi psami - to na tyle ile się udało go poznać - przyjacielskie do innych psy i suczki toleruje i dogaduje się .
Sam z siebie nie zaczepia , ale niekiedy jest zazdrosny o kontakt z człowiekiem .
Na koty nie sprawdzony i nie będzie


MONTE oceniony jest orientacyjnie na około 3 /4 lata
Waży ok . 20 kg , sięga w kręgosłupie tuż przed kolano dorosłej osoby.
Zaszczepiony, odrobaczony,

Będzie wykastrowany / lub warunek kastracji przez nowego opiekuna /

Przebywa - Szydłowiec k. Radomia , ale szuka fajnego domu nie tylko w tej okolicy.

Więcej informacji o psie i adopcji -->
/jak nie odbieram to prosze o sms że w sprawie MONTE - oddzwonię w wolnej chwili / :

Kamila 604 322 515
psy.szydlowiec@gmail.com


ADOPCJA poprzedzona jest rozmową, wizytą przedadopcyjną wolontariusza z okolic oraz podpisaniem umowy adopcyjnej.

Istnieje możliwość pomocy w transporcie - za zwrot kosztów paliwa - gdyby znalazł się odpowiedzialny opiekun dla psa



GALERIA ZDJĘĆ
/po kliknięciu na zdjęcie otwiera się ono w większym rozmiarze/:

album ze zdjeciami MONTE w google -->>
https://photos.app.goo.gl/LYEo1BZhUdt6aKGm6