czwartek, 8 października 2020

TOBI - kochany uroczy pies

aktualny opis  Tobiego  - styczen 2021

 

Cześć jestem  TOBI .

Jetem młodziutkim , ślicznym , przyjacielskim,  uległym, trochę nieśmiałym psiakiem .

Szukam fajnych opiekunów którzy dadzą mi miejsce u siebie w domu , chwilę czasu na zaaklimatyzowanie się w nowym miejscu, mieszkają w spokojnej okolicy.

Obecnie przebywam w hoteliku dla psów koło Krakowa , skad trafiłem z przytuliska w Szydłowcu . Byłem znaleziony pod lasem, bałem sie wychodzić z budy, bałem się ludzi,  ktoś mnie kiedyś źle traktował .
Na szczęscie dzięki wolontariuszom przekonałem się ludzi są jednak dobrzy, nauczyłem się chodzić na smyczy , polubiłem ludzi i stałem się odważniejszym psiakiem .


Teraz dostałem dalszą szansę - jestem w hoteliku , poznałem co to domowe warunki .

I ponoć sprawuje się całkiem dobrze.

Tobi to super pies, uległy , bez żadnej agresji .
Jest ciągle trochę nieśmiały  , ale otwarty na kontakt z człowiekiem , wpatrzony w ludzi ,
ufny .

Szukam mu opiekunów, którzy mieszkają w spokojnej okolicy  , najlepiej dom z ogrodem  lub osiedle w spokojnej okolicy, bo Tobi w ruchliwej okolicy może się   bać  samochodów ,  wielu ludzi dookoła   itp.
Pies tylko do mieszkania w domu docelowo , żadne budy !

Nadaje sie do mieszkania z dziećmi w wieku szkolnym
/ do kilku- letnich dzieci nie był sprawdzony i szukamy mu domu z dziećmi powyzęj 7 lat  /

Jeżeli chodzi o kontakt z innymi psami -Tobi
lubi inne przyjacielskie psy  i suczki.
Koty też toleruje .

Przebywa – Głogoczów koło Krakowa.

Wymagamy poznania psa osobiście wczesniej , zabrania na spacer itp.

TOBI to młodziutki psiak ,  oceniony jest orientacyjnie na  max 2 lata 
Waży ok . 15  kg , drobnej budowy  ciała , sięga w kręgosłupie tuż przed kolano dorosłej osoby.
Zaszczepiony, odrobaczony, wykastrowany .


Więcej informacji o psie i adopcji -->

/jak nie odbieram to prosze o sms że w sprawie TOBIEGO - oddzwonię w wolnej chwili / :

Kamila 604 322 515
psy.szydlowiec@gmail.com


ADOPCJA poprzedzona jest rozmową, wizytą przedadopcyjną wolontariusza z okolic oraz podpisaniem umowy adopcyjnej.

--->    TOBI I jego metamorfoza  <3  , dzięki nam wolontariuszom 

filmik  --->>   https://youtu.be/ncSLuaLXzPU



 

"historia  psa"  poniżej ,  pod zdjeciami   

 

Szukamy mu fajnych opiekunów ,   w spokojnej okolicy ,   bo Tobi to dzielny , kochany  pies .

 


 



GALERIA ZDJĘĆ
/po kliknięciu na zdjęcie otwiera się ono w większym rozmiarze/:

album ze zdjeciami TOBIego w google -->>  https://photos.app.goo.gl/BPy5g5UgBEQwAKxB8















 





 

TAK SIĘ ZACZĘŁO  :

maj 2020


" a w Punkcie kolejny pies !
tym razem ze wsi Majdów
KOLEJNY wystraszony ,  młody kundelek .płeć nieznana jeszcze bo nie za bardzo jeszcze daje sie dotknąć ...
leży skulony ...
i po jaką cholerę sie urodził ???

kolejny czarno podpalany kundel - takie umaszczenie to domena wiejskich psów rodzących się w ilościach hurtowych na podwórkach , potem rozdawanych gdzie popadnie , bo właściciela nie ruszą swoich szanownych 4 liter aby wysterylizować sukę mimo ze mozna dostać pomoc w kosztach sterylizacji .

i kolejny pies za kratami ... masakra
beznadzieja ludzi !!
a na spotted trwa w najlepsze rozdawanie kolejnych szczeniaków !!!  "











MAJ  - CZERWIEC 

Dzięki  temu że odwiedzamy te psy  ,  Tobi zaczął stopniowo odzyskiwać  ufność do ludzi . 

Początkowo KAmila wynosiła go na rękach z budy na wybieg . 

Sylwia siedziała z nim  i przekonywała aby się nie  bał   obecności i dotyku człowieka . że nei każdy człowiek  to skończony drań   .







I tak stopniowo krok po  kroku  ze skulonego ze strachu psa zaczął stopniowo nam ufać  .  Odwagi dodały mu też  inne psy  które cieszyły sie na nasz widok  i chyba zakumał że można sie przestać  tak  bać  .

Zaczynał się  tez cieszyć na nasz widok.






Potem doszła nauka chodzenia na smyczy , co tez nie było  tak hop siup. 
Po parę kroków  i tak coraz dalej   ...




OPIS  TOBIEGO   /  WRZESIEN  2020 


Cześć jestem  TOBI .

Trafiłem do przytuliska ze wsi koło Szydłowca w maju 2020,  ponoć porzucony pod lasem,  bałem sie wychodzić z budy, bałem się ludzi,  ktoś mnie kiedyś źle traktował .  
Na szczęscie  pomagają tu psom wspaniałe osoby  w wolnym czasie  i dzięki nim ,  stopniowo, przekonałem się ze człowiek  to nie tylko  samo zło  i można mu zaufać.
Nauczyli mnie także co to obroża oraz abym sie nie bał chodzić na smyczy , której nie znałem. 

Otworzyłem sie na kontakt z człowiekiem , ale tutaj siedząc za kratami mam go za mało a ja potrzebuję fajnych opiekunów na codzień aby w pełni cieszyć psim życiem u boku człowieka . 


Przestawiam Wam Tobiego  jaki jest obecnie -   Tobi to super pies, uległy , bez żadnej agresji .  
Jest ciągle trochę nieśmiały  , ale otwarty na kontakt z człowiekiem , wpatrzony w ludzi bo zaufał. 

Potrzebuje opiekunów  którzy mieszkają w spokojnej okolicy  , najlepiej dom z ogrodem  lub osiedle na uboczu miasta  ,  bo Tobi w ruchliwej okolicy może się  bać  samochodów ,  wielu ludzi dookoła   itp. 

To wspaniały , śliczny psiak ,  ale  tylko dla takich osób  co  mają serce i zacięcie i ODPOWIEDNIE podejście,  dla takich trochę jeszcze nieśmiałych psiaków.


Nadaje sie do mieszkania z dziećmi w wieku szkolnym
/ do kilku- letnich dzieci nie był sprawdzony i szukamy mu domu z dziećmi powyzęj 7 lat  /



Jeżeli chodzi o kontakt z innymi psami -Tobi toleruje inne przyjacielskie psy  i suczki,  szuka w nich oparcia  . 
Na koty nie sprawdzony i nie będzie, ale nie wygląda na zabójcę kotów .  

On jest uległy i na pewno z dobrym podejściem koty zaakaceptuje   / ale to jest tylko takie moje przypuszczenie / 

TOBI to młodziutki psiak ,  oceniony jest orientacyjnie na  max 2 lata 
Waży ok . 15  kg , drobnej budowy  ciała , sięga w kręgosłupie tuż przed kolano dorosłej osoby.
Zaszczepiony, odrobaczony, wykastrowany .

Przebywa - Szydłowiec k. Radomia , ale szuka fajnego domu nie tylko w tej okolicy.

Więcej informacji o psie i adopcji -->

/jak nie odbieram to prosze o sms że w sprawie TOBIEGO - oddzwonię w wolnej chwili / :

Kamila 604 322 515
psy.szydlowiec@gmail.com


ADOPCJA poprzedzona jest rozmową, wizytą przedadopcyjną wolontariusza z okolic oraz podpisaniem umowy adopcyjnej.

Istnieje możliwość pomocy w transporcie - za zwrot kosztów paliwa - gdyby znalazł się odpowiedzialny opiekun dla psa


STYCZEŃ 2021  

aktualizacja
TOBI od 16 stycznia 2021 roku przebywa w hoteliku dla psów koło Krakowa .

KAmila zawiozła go tam aby nie siedział za kratami przytuliska , poznac go w nowych sytuacjach itp. i dać mu wieksze szansę na adopcje.

Tobi obecnie mieszka częściowo w domu , jak na swoją przeszłość ( bał się wszystkiego - historia psa powyżej ) i to że na pewno nie mieszkał nigdy w domu szybko sie zaaklimatyzował i zachowuje się przyzwoicie.

Szukamy mu fajnych opiekunów ,   w spokojnej okolicy ,   bo Tobi to dzielny , kochany  pies .


mozna wesprzeć Tobiego w utrzymaniu w hoteliku  <3

subkonto pomocowe dla  szydłowiaków  :

STOWARZYSZENIE DOG RESCUE
ul. Krakowska 16 i
32-020 Wieliczka
35 1600 1462 1025 2490 0000 0002
tytułem: BEZDOMNE z Szydłowca - TOBI

PAYPAL :
psy.szydlowiec@gmail.com
z dopiskiem : pomoc szydłowiakom / TOBI

 






 

 

AKTUALNY  OPIS  TOBIEGO  NA GÓRZE STRONY 


TOBI I jego metamorfoza  <3  , dzięki nam wolontariuszom 

filmik  --->>   https://youtu.be/ncSLuaLXzPU



==============

STERYLIZACJA TO JEDYNA METODA ZAPOBIEGANIA niechcianym miotom 

i tym samym tragedii 90 % psów co stają się potem BEZDOMNE !!


==================


pozostałe SZYDŁOWIAKI - psiaki z Szydłowca DO ADOPCJI ---->>
http://bezdomneszydlowiec.blogspot.com/p/psy-do-adopcji.html


JAK MOŻESZ POMÓC IM POMAGAĆ ----->>
http://bezdomneszydlowiec.blogspot.com/p/jak-mozesz-pomoc.html

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz