piątek, 15 listopada 2019

Waldek - doberman szydlowiecki

Cześć.
Jestem WALDEK ,  mega fajny, radosny,  młodziutki,  energiczny  pies .



Niby mam umaszczenie  jak wiele psów,  tak zwanych kundli, ale  nie daj sie zwieść  -  bo ja jestem taki  - doberman szydłowiecki.
No proszę  się nie uśmiechać -  ale nie moja wina że jestem  taki zwykły a chcę być zauważony  a w sumie nikt nie wie  kim była moja mama  czy tata . 

Bardzo fajny ze mnie pies  - przyjacielski do wszystkich , bez żadnej agresji czy antypatii do ludzi  ( do kilku letnich dzieci nie jestem sprawdzony  )  -   poręcza za mnie wolontariusze,  którzy  mnie poznali przez ten czas jak ze mną wychodzą na spacery  -  nauczyli mnie chodzić na smyczy, starają się zapanować nad moją energią, nauczyć  że   nie ciągnie się na smyczy.
Bardzo męczę sie  siedząc całymi dniami w kojcu w przytulisku  -  uwielbiam  biegać ,  nosić zabawki,  a teraz niestety mam głownie kraty .  

Z  łagodnymi suczkami  się dogadam,  z  innymi samcami   - to zależy  - są psy które lubię  ( małe , spokojne )  ale tez  takie za którymi nie przepadam - bo może  są większe ode mnie  i szczekają  ?

Waldek vel. Waldi to 25kg czarnego, “podpalanego” szczęścia   i radości . 

Sięga w kręgosłupie na wysokość kolana dorosłej osoby , taki wyższy psiak na długich łapach , szczuplutki .
Oszacowany na 1,5 – 2 lata.
Zaszczepiony, wykastrowany , zachipowany . 

Jego żywiołowy charakterek wymaga jeszcze okiełznania na spacerach ,  bo  zainteresowany czymś  umie pociągnąć  a ma troche siły  .  

Można z nim uprawiać   biegi  -   on lubi biegać.

Ten młody psiak potrzebuje domu, który zapewni mu opiekę ale i odpowiednią ilość spacerów, aby rozładować pokłady energii a  Waldek na pewno odwdzięczy się wiernością i codzienną dawką radości.



Przebywa obecnie w Szydłowcu k/ Radomia.
Szuka domu nie tylko w okolicy, gdzie dobre adopcje to rzadkość.
Istnieje możliwość pomocy w transporcie lub zwrot kosztów paliwa gdyby znalazł się odpowiedzialny człowiek , który pokocha i da dom temu wspaniałemu psiakowi.

ADOPCJA poprzedzona jest rozmową, wizytą przedadopcyjną wolontariusza oraz podpisaniem umowy adopcyjnej.


Więcej informacji o psiaku i adopcji -->

Kamila 604 322 515
/jak nie odbieram to prosze o sms że w sprawie Waldka /

psy.szydlowiec@gmail.com



FILMIK z Waldkiem - zobaczcie jaki super pies 


link - https://youtu.be/tO4o_kzrjIo







GALERIA ZDJĘĆ
/po kliknięciu na zdjęcie otwiera się ono w większym rozmiarze/:

album ze zdjeciami Waldiego  w google -->> 

https://photos.app.goo.gl/farGHheihfW5DpSb9





























 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz