poniedziałek, 19 sierpnia 2019

STACHU - przyjacielski mix labrador

Cześć .  Jestem  STACHU  - fajny  ze mnie  gość .  

Wziąłem się  ze wsi pod Szydłowcem . 
Nie mam dobrej przeszłości -    jak   większość szczeniaków dopóki byłem mały   to się  mną zachwycali  i ze mną bawili,    potem  jak dorosłem  wylądowałem na łańcuchu  z tyłu podwórka   i tak  zleciało moje 6 lat życia  . 
A że jestem psem    aktywnym , spragnionym  kontaktu z ludżmi swój stres wyładowywałem na gryzieniu łańcucha  ,  kamieni   , więc i zęby mam  pościerane   , ale  energii i   pozytywnego podejścia do ludzi na szczęście nie straciłem . 

Obecnie jestem w "przytulisku " -  wolontariusze  którzy  odwiedzają mnie i inne psiaki  mówią ,  że jestem jakimś   miksem labradora  -   z  pyska , z postury , zachowania ,   zapewne po części to prawda , bo   tu w   tym rejonie   jest plaga beznadziejnego rozmnażania  psów, wiec może jakiś dziadek , babka   byli labradorami  . 

Jaki  jest STACHU ?
Na tyle ile udało sie go poznać  , Stachu to :
-   pozytywnie nastawiony  do ludzi pies  -  na naszych spacerach  ma kontakt z dorosłymi i dziećmi w wielu szkolnym  ,
/  z kilkuletnimi dziećmi nie miał  tutaj  i nie będzie miał do czynienia /

- umie chodzić na smyczy , ale jest pełen energii   i zainteresowania światem  po siedzeniu prze te lata na łanuchcu , a obecnie w kojcu , wiec  też  zdarza mu sie pociagnąć  - ale   to jest wszystko do wypracowania ;

-  lubi wodę, spacery, jest pełen energii,  aktywny  ;

 - przyjacielskie suczki toleruje, z samcami różnie   / wiec do samców nie polecamy  /;

-  koty nie sprawdzony i nie będzie ;

Stachu  ma około 7  lat,  może troche mniej,  może wiecej   ( cześć zębów ma pościeranych  - ale to wina  poprzednich warunków  w jakich przebywał   )
Waży ok. 30  kg , 
siega w kręgosłupie na wysokość  kolana dorosłej osoby .
Zaszczepiony, wykastrowany , zachipowany  .

Przebywa - Szydłowiec k. Radomia , ale szuka fajnego domu nie tylko w tej okolicy.

 
Więcej informacji o psiaku i adopcji   -->
/jak nie odbieram to prosze o sms że w sprawie STACHA /  :

Kamila 604 322 515
psy.szydlowiec@gmail.com




GALERIA ZDJĘĆ
/po kliknięciu na zdjęcie otwiera się ono w większym rozmiarze/:


album ze zdjeciami   STACHA w google -->> 

https://photos.app.goo.gl/qSxrt77zZdgDq4QC6 

































 



STERYLIZACJA TO JEDYNA METODA ZAPOBIEGANIA niechcianym miotom i tym samym tragedii 90 % psów co stają się potem BEZDOMNE !!
 

==================


 
SZYDŁOWIAKI - psiaki z Szydłowca DO ADOPCJI ---->>
http://bezdomneszydlowiec.blogspot.com/p/psy-do-adopcji.html


JAK MOŻESZ POMÓC IM POMAGAĆ ----->>
http://bezdomneszydlowiec.blogspot.com/p/jak-mozesz-pomoc.html
 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz